Gokturkum25 Bebegim eskiden 25 dk 30 dk emerdi gunde 3 4 kakasi cikardi . Şimdi 1 haftadir 10 15 dk emiyor ve gunde 1 kaka yapiyor onun da miktari fazla civik ve hafif eksimsi kokulu. Sizce doktora gitmeli miyim ?
Morfrenk Gokturkum25 yok büyüyor artık çenesi de güçlendi eskisi kadar uzun emmez, kakasıda normal bence öyle kokar zaten ekşi ekşi☺️
Serifeinc4 Gokturkum25 aynen aynen benimde böyle oldu aslında daha uzun süre yapmaması bile normalmiş günlük 1 sefer oluyor bazen 2 günde 1 sefer
Merlinlin Gokturkum25 hiç sormayın dizi izlerdim emerken öyle güzel uzun emerdi şimdi 10 dkyı geçince şaşırıyorum 😁 ama kuvvetli çekiyor ve aralıksız emiyor yani çok dinlenmeden işini hallediyor. Hem ağlar ki aç olsa dert etmeyin 🤗 ben sağıp biberonla verdim kaç kere kaç cl içtiğini görmek için. Biberona da aynı muameleyi yapıyor doyunca o yüzden rahatladım 😌
Gokturkum25 Morfrenk ya gercekten mi rahatlattiniz . Ac mi kaliyor diye düşünüyordum . Miktar da fazla oluyor bir seferde yapiyor bekleyince kokuyor mu acaba dedm,🙈
Gokturkum25 Serifeinc4 evet anne sutunde 10 gune ladar normalmis ama insan bilse de korkuyor bir de civik yapinca
Serifeinc4 Gokturkum25 3 ay 1 günlük hep civikti hiç katı görmedim desem yeridir civikta bile bu kadae zorlamıyorken kati yapsa yazık çocuğa 😄
Gokturkum25 Serifeinc4 benimki de zorlaniyor valla gazdan sanirim . MasaAllah sizinkije ☺️bgaz sorunu bitti mi sizin
Pnruz Bizde iki aylık olmak üzereyiz iki gündür kaka yapmıyordu benimde bebeğim dediğiniz gibi öncesinde 4-5sefer yapiyodu bende beslenemiyormu acaba diye düşünüyordum rahatladim biraz
Serifeinc4 Gokturkum25 yok ya malesef 😕1 gün iyi oluyo gibi sonra tekrar başlıyo belli değil emmesi nasıl sizin
Gokturkum25 Merlinlin yaa muhtemelen benimki de öyledir cunku bazen 20 dkya bulunca süt kusuyor genelde 10 dkda 15 dkda midesi doluyor artik demekki . Bi aralar 1 saat içinde emerdiii ben de dizi film ixliyodum ne yalan soyliim🙈🙈🤣🤣