Css Arifcanmoms1 aslında vermeleri lazım çünkü aile hekimindende sonucu barkodla istiosunuz ben hamileyken hiç gitmemiştim bile direk halk sağlığı labaratuvarindan öğrenmiştim
nazli_19 Arifcanmoms1 bende geçen hafta cuma verdim doktor sisteme giriş yapınca görünüyor e nabizda 9 dan sonra gördüm