Ozlemtgrlll görünce yazmadan geçmek istemedim. Benimde meme ucum yoktu. Herkesin çocuğu emerken benimki şiringayla içti hep. Birde erken doğdu şuan 2 ayligiz anca yeni yeni tutmaya başladı. Ama şu bir haftadır da ağlama krizleri var sebepsiz agliyor. O kadar zor ki. Seni çok iyi anlıyorum. Sabret. Bu bizim için bı sinav.♥️Biliyorum çok zor. Ama herkes bu yoldan gecmis. annelerimiz dahi. Tek söyleyeceğim şey sana. Pes etme tutturmaya çalış göğsünü o istemese de. Sonra acıkınca zaten tutacaktır.