Eşim adliyede memur cuma günü dosya yetiştirmek için tüm gün iş arkadaşıyla yanyana aynı masada çalışmış adam korona olmuş gece sağlık personelleri gelip test yaptı bugün belli olacak ama eşim ben ve üç aylık bebeğim birlikte yatiyorduk bende de dünden beri öksürük vardı eşim de halsizlik var bugün de bebeğim ishal olmuş koyu renk kahverengi su gibi kaka normal mi geçen hafta rotavirus aşısı olmuştu. Eşim şu an yan odada yatıyor bende tüm gece maskeyle ilgilendim bebekle ama arada o da öksürüyor ne yapacağımı bilemedim hem saskinlik hem korku aklıma bir şey gelmiyor. Bu arada sütum yok yavrum sadece mama alıyor su da vereyim mi bugün?