bilicianne Kızlar oğlum 7 aylık yaklaşık 1 haftadır geceleri saat başı ya da en fazla 2 saatte bir uyanıyor ve bazen sadece emmek yetmiyor çok ağlıyor ne yapicam
incitanemmm bilicianne benim kizimda 7 ay 3 gunluk 6. Aydan beri dediginiz gibi dis sancilari sanirim.2 tabe cikti disi bir ara rahatlar gibi oldu tekrar basladi sanirim diger disler geliyor kabarmislar
incitanemmm Normalde gece bir iki defa uyanirdi onda da hic agalamazdi emzirir besigine geri yatırırdım . Ama simdi saat basi 2 saatte bir aglayarak uyaniyor hep memede kalmak istiyor