Naile_12 Kızlar ogluma anne sutu veriyorum cok zorda kalırsam gunde en fazla ıkı kez de mama veriyorum geceleri en gec saat 2 gıbı oglumun emme seansı bitiyor ve sabaha kadar kalkmıyor bazen yedı de bazen 8 de uyanıyor sizce kaldırmalı mıyım 3150 dogdu kuveze girdi diye 2850 dustu gecen ay kontrol de 4300 cıktı sarılık ta yok
Ayazinannesi3001 Naile_12 geçen gün burda okudum. Benim bilgim yok ama. Uyandırmayin diyorlarmış doktorlar. Burdaki arkadaslarin konuşmasını okumuştum. Yine de emin değilim üstte kalsın.
Avakado-34 Naile_12 gününe kadar aynıyız 😀40 akına yakın benim oğlumun da düzeni değişti , dediğiniz gibi gece 2 de bitiyor misal sabah 7-8 de kalkıyor, 04:30 da vermeye çalıştım almadı yani iştahlı iştahlı ,3 dk emdi bıraktı 🤷🏼♀️