Selcan1 Merhaba arkadaşlar. Bebeğim 9 da emdi yattı akşam 1 e alarm kurdum ama 2,30da kalktım emzirmeyw bebeğim hep Boyle 5 6 saat emmese uyanmıyo sonea uyanıyor ancak. Normal mi? Bi sıkıntı olue mu o kadar emmemesi bebeğim 96 gunluk bu arada. Herkes acıkmıyo axıksa uyanır diyo ya da ne guzel düzenini oyle kurmus diyo ama korkuyorum ben. Normal de aksam uykusuna yatınca sabah 7 ye kadar 1 en fazla 2 kere uyanıyor
Snql Selcan1 bizde 3 ay 19 günlüğüz gündüzleri 3 saati geçirmiyoruz geceleride 4 5 saat uyuyo kendisi uyanınca veriyorum
Ayseecm Selcan1 ilk bebeğimde uyanmazdı bende rahat etmezdim gece uyurken ağzına verirdim ne kadar içerse artık uyurken verdiğinde içmiyor mu süt
Linaninannesiii Selcan1 benimki 1 aylık bazen 4 saat uyuyunca kalkıp uyandıyorum korkudan birde rüyasında ellerini öyle emiyorki kemiriyor resmen😂 bildiğin aç yani belli alıp emzirdim ben ama 3 aylıklar nasıl olmalı acaba
EmineB10 Selcan1 ay ne kadar güzel ya hu. Çok normal iki aydan sonra böyle uzun uyuyabilir bir sakıncası yok diyor Dr lar. Yatın uyuyun siz de o uyanır acıkırsa. Uyanmazsa uyandırmayın böyle alışsın
Defnekokusu Linaninannesiii Bebek sadece ac olduğu için ellerini emmez 😄 Her şeyi elleriyle keşfedeceği için önce ellerini keşfeder sonra ayaklarını emecektir
brokoli sarilik tehlikeniz gecmedi mi, bize 1 bucuk aylik olduktan sonra artik uyandirmasam da olacagini, kendisi aciktikca vermemi soylemisti. ama her bebegin gelişimi tabi ki farklidir mutlaka, bence doktorunuzla konusun
Linaninannesiii brokoli bizimkide 1,5 4 saat falan uyuyunca endişe edip uyandırıyordum😣 normali nasıl bilmiyorumda hala 2 saatte bir emzir diyende var
brokoli Linaninannesiii bebek konusunda hic cocugu olmamis taksici ergenden tut da komsu teyzeye kadar herkesin bi fikri var. bebegi kucagimda goren herkesin tavsiyesinr uysam ohooo.. doktorunuza danisin, en iyisi bebeginzin rutin takibini yapan kisinin onerisi.
Linaninannesiii brokoli hahah çok iyi bir cümle ya baya beğendim 😂 bencede her önüne gelen bişey diyor beni deli ediyorlar hele ailenden olunca 🙄
Linaninannesiii Kzymom canım benimki 4 saat emmeyince sağsammu bilemiyorum birkere sağdım uyanmıyo diye pat uyandı😂 biberondanda emmiyo hiç mecbur dondurucuya atıyorum sağdıklarımı o zaman çok zorlanmıştım bunu nasıl tutturcam bilmiyorum
Eliffffffffffff Selcan1 Bizim 2 buçuk aylık. Bazen 5 saat kesintisiz uyuyor. Ben hiç uyandırmıyorum. Niye uykusunu böleyim ki. Kendisi acıkınca uyanır ağlar zaten. Sadece ilk ay uyandırdım, sonra bıraktım. Kötü bir şey de olmadı
Asaf-asaf Selcan1 bende 2.5 aylık olduktan sonra kaldırmayı bıraktım doktoruma sorduğumda sen yine de 5 6 saati geçirme diyordu denedim 6 saatin sonunda kendiliğinden kalkmaya başladı bu büyüdükçe 4 3 saatte bire indi
Trnc2009 Selcan1 benimki de 2 aylıkken öyleydi.. yani 6-7 saat beslenmeden uyuyordu. Ama kısa sürdü o dönem. Şimdi 6 aylık. Gece uyutmuyor beni bak
Defnekokusu Selcan1 Normal. Ayrıca uyuyan bebeği uyandırmak da bir süreden sonra gelişimi için iyi değil. Bebeğim 2 ay 1 haftalık 21.00 yatar 03.30 04.00 gibi uyanır.
Adamelis12 Selcan1 1-2 ay sonra bu günleri mumla ararsın merak etme 😂 sarılığı yoksa bırak uyusun aklın kalırsa uyurken emzirmeyi dene 40 günlükten sonra sarılık yoksa by kadar çok uyuyabilir acıkınca kendi uyanır zaten
Girlpower Selcan1 bence normal boşuna uyandırmayın o acıksa zaten uyanır ki artık büyümüş bir bebek geceleri 5-6 saat uyuması gayet normal anne sütü kadar gece uykusu da çok değerli bebeğinizin uyku kalitesini bozmayın bence biz 2 ay 5 günlük olduk benim kızım da geceleri 4-5 saatte uyanıyor emip tekrar uyuyor büyüdükçe bu süre daha da artar çünkü depoları büyüyor ve daha uzun süre emmeye ihtiyaç duymuyorlar