Busralnann Merhabalar gecen ay reglmin ilk günü d. Kontrol hapına başladım qlarista adı, bir kutu bitti ikincisinden 4 adet içtim fakat hala regl olmadım test yaptım negatif, bu haplar gecikme yaparmı ?
Sara1709 Busralnann Evet yapiyo Bende bir ay oldu baslayali 3 gun gecikme yapti ve bu sefer kanamam uzun surdu bir hafta genelde 4 gun surerdi
Busralnann Sara1709 ikimci kutunun kaçıncı hapındayken başladı reglini birde 21 lik paketmi 28 likmi acaba
Sara1709 Busralnann 2hafta kalmisti bitmesine oyle oldum regl ama ben hapi adet 1. Gunu baslamadim adetim bitti 2 hafta sonra basladim heralde hapa tam hatirlamiyorum, benim 28 hapim