05ay05az20e1sra14na9di3r27 2 saattir aç ve biberondaki mamayi icmiyor su içiyor biberon verince ağlıyor su biberonu verince susup içiyor yarim biberon su icti neden acaba ne yapmam lazim
-Papatya- 05ay05az20e1sra14na9di3r27 diş çıkarıyorsa canı serin şeyler istiyordur genelde mamayı reddederler
Defne2549 05ay05az20e1sra14na9di3r27 benim kızımda öyle 9aylık diş döneminde olduğu için su istiyor vermediğim zaman ağlıyor. Doktorumuzla konuştum ben 4-5 saat aç kalabilir dedi ben kadar su vermeliyim dedim istediği kadar içsin zaten bi süre sonra bırakır dedi. Diş dönemi olabiliyor dedi
05ay05az20e1sra14na9di3r27 Deletedmom5447 kiz mama veriyorum icmiyor su içiyor agliyor mama verdihim icin 2 saattir ac olan cocuk yarim biberon su mu icer
Htckync Ayyy aynı benim kızım biberon reddi başladı mamayi iciremiyorum sulukla suyu deli gibi iciyo😂😂😂 6.5 aylık suyla doyuyo zaten midesi ne kadar ki. Bardakla iciriyorum mamayi ancak sizde öyle deneyin
Rabia- Kesinlikle diş döneminde benim bebeğimde hep öyle yapıyor diş döneminde. Asla mama içmiyor ama sürekli su içiyor içleri yanıyor galiba, hiç korkmayın geçicek
Payan 05ay05az20e1sra14na9di3r27 çok susadığında nane çayı içiriyoruz iyi geliyor belki denemek istersiniz
Elmass1 05ay05az20e1sra14na9di3r27 benim bebeğimde öyle 3 aylik olmasına 4 gun var sadece anne sütü alıyo memeyi agzina alıyo istediğim bu değil deyip agliyo suyu verince Çok iciyo çekmesem biboronu bitircek . Sonra emmeye devam ediyo
Rabia- 05ay05az20e1sra14na9di3r27 diş evleri oluştuğu için acıyor olabilir kaşınıyor olabilir bizde erken çıkardık
Nohutannesi 05ay05az20e1sra14na9di3r27 keşke benimki de içse 😞 Ağzına biberonun ucunu sıkıp, fışkırtıyoruz öyle içiyor 🤦♀️