Snem evet biliyorum bu sebeple zaten 3 haftalıkken verdiğim emziği 6 haftalıkken geri almıştım. Ama çalışıyorum ve gece uykularımız felaket uykusuna döndü. Bu yüzden sadece uyurken emerek rahatlamasına ihtiyacım var. Diğer türlü ne çocuğuma yetebiliyorum ne kendime..