Bahsettiğiniz minik serum fizyolojik sular 20-40 tl gibi değişiyor.Benim eczanedeki arkadaşım 5 tlye hem el kadar bir serum poşeti hemde bir şırınga verdi.buzdolabında muhafaza et 6-7 ay hiçbir bakteri üremez doğru yerden iğneyi batırırsan dedi.Bende ilk zamanlar bebekler için serum fizyolojik alıyordum şimdi poşet serumu şırıngayla çekip aldığım o fizyolojik su şişesine sıkıyorum.Sonra kullanımı aynı burnuna sık.daha uygun oluyor doktorumada söyledim meğer doktorumuzda bebeğine öyle yapıyormuş