Gizeminannesi_04 Kızlar çatı muayenesi olucam fakat bikini bölgemde az bir şey tüy var bir şey olur mu? Yani yine de bakarlar mı, bide devlet hastanesinde bebeğin kilosuna bakılıyor mu bilgisi olan var mı?
Synmannesi Gizeminannesi_04 canım hiç bakmıyorlar bir bir saniye sürüyor sıkma kendini hiç acımıyor sıkarsan acır
mrstucii06 Gizeminannesi_04 kuzum yanlış hatırlamıyorsam çatı muayenesinde sadece elle bakiyolar çarşafın altından açıp incelemiyorlar yani açılmam varmi diyr hastanede yatarken oyle bakmışlardı bana kilosunu tabıki söylüyor ama bazen unutabiliyorlar sen sormayı unutma🌿 Allah yardımcın olsun canim
Gizeminannesi_04 Synmannesi peki bikini bölgesinde tüy olsa da bakıyorlar mı? Malum karnımdan dolayı göremiyorum alamıyorum
Synmannesi Gizeminannesi_04 Canım ben 37. haftada gittim doktor ben 38 olmadan bakmıyorum çatı muaynesi ne dedi 36’da aldırmıştım 38’e kadar hafif olmuştu o yüzden çok sorun olmamıştı ama bayağı varsa üstünden almaya çalış alabildiğin kadar çok yoksa da hiçbir sorun etmez sonuçta sen iki canlısın göbeğinden görmüyor olabilirsin kimene
Elfida-10 Gizeminannesi_04 ayna koy karşına öyle temizlen ne olur ne olmaz doktor için değil kendini iyi hissetmen için temiz ol derim
Aysgllylcn Gizeminannesi_04 oluyo canım böyle şeyler bende 37. Haftada ağda yaptırmıştım 1 haftada minik tüyler çıkmıştı napalım olur o kadar bunun 40 muanesi var daha doğumdan sonra 🙈
Naciyedinc Yani sırf tüyden sebep bakmamazlık yapamazlar tabi doktorlar sonuçta. Ama yerinizde olsaydım temizlenip giderdim. Kendi açımdan daha temiz rahat hissetmek için
Gizeminannesi_04 Naciyedinc alamıyorum ki kuaföre de gidemiyorum korkudan göbeğimden hiç bir şey göremiyorum 😔
Synmannesi Gizeminannesi_04 canım hiç utanma normal karşılıyorlar sonuçta koca göbek pandemi var bakmıyorlar orana direk elini atıyor o kadar
ppzeynep Gizeminannesi_04 Küçük bir ayna kullanabilirsin. Ben kendim aldım doğumdan önce. Çatı muayenesi kısa sürer zaten, onda görmezler bile tüyünü.
Synmannesi Gizeminannesi_04 Canım ben doğum yaptım altı gün sonra doktor yanıma gel demişti ben de elini mi sokacaksın hocam yine çatı muaynesi mi yapacaksın demiştim yok o kadar da yaparsam canın çok acır demişti üzerinden hafifçe bakacağım normal doğum yaptığım için dikişleri ne demişti hiç acımadı öyle baktı bıraktı