Momyyyy Merhaba, bebeğimin el ve ayakları son zamanlar da çok sıcak. Vücut ısısın da üstüne bir sıcaklık var. Doktora gidince soracağım ama bilgisi olan veya aynı durumu yaşayanlarınız var mı
BirVeraAnnesi35 Momyyyy benim kızımda ateşlendiği zaman el ve özellikle ayakları inanılmaz ısınıyor ateşini kontrol ettiniz mi?
BirVeraAnnesi35 Momyyyy gizli ateş gibi bişey olmasın bikaç kişiden duymuştum ama tabi en doğrusu dr a sormak belkide normaldir sıcak olması