Aselinaannesi Sezaryan doğum yapalı 15 ay oldu çok şükür bu zamana kadar bi sıkıntı yaşamadım ama bazen ameliyat yeri ve çevresi öyle bi kaşınıyor ki , böyle kaşıyıp yırtmak istiyorum 🙈sezaryan doğum yapan arkadaşlar sizdede oluyor mu böyle bir şey