LogaritmikAnne Aptamil prosyneo kullanıyorum 50 gündür fakat bebeğim gazlı ve kusuyor. Bu mamayı çok duydum palm yağı filan da yok içeriği temiz. Önerir misiniz? Gaz ,, kabızlık,, kusma vs. Yaşadınız mı?