Hiramoms29 Cnksncnsu öksürüğü için bence bi doktora götürmelisin her bebeğin öksürük nedeni aynı olmazki🤔 mesala benim kızımda bir iki gün hafif ara ara öksürük oldu doktora gittiğimizde faranjit başlangıcı denildi, ilaç kullanmaya başladık ,🤷🏻♀️
Cnksncnsu Hiramoms29 ben gittim zaten ilkbahardan olabilir dedi ama öksürük şurubu vermedi çok küçük dedi daha bende doğal yöntemlere başvurmak istedim çünkü kendisi de çok rahatsız oluyor öksürürken