Ozlmylmz testi yapan doktor mu artık ne oluyosa o kişi sonuçtan emin olmak için tekrar yapmak istemiş oyüzden öyle yazıyodur benim bikez normal kan testinde benzer bi durum olmuştu hormon testim bi türlü çıkmamıştı laboratuvara sorduğumda testiniz yanlış çıkmış tekrar yapılıyomuş demişti bende doktor sonucu görmediki nasıl yanlış çıkmış dedim burayla ilgili bi ddurum görevli doktor tekrar istemiş testi demişti