Gittim hamileyken prego quattro vip aldım 🤦🏻♀️ Aşırı rahat fakat çok ağır bir araba ayrıca katlanması da sıkıntılı parça parça olduğu için. Dün joie brisk lx aldım baston olanlardan dünya varmış be! Hem 3 kademedi hemde rahatça bebişle açıp kapatıp taşıyabiliyorum.