Bizde 10 aylığız ve ne gece ne gündüz 40 dk saat başı uyanıyor benmde denemediğim şey kalmadı diş çıkarıyoruz diye mi emiyor diye mi böyleyiz bilmiyorum birde her uyanmasında özellikle gece hıçkırarak ağlıyor uyanıyor günlerce uykusuz kalıyorum ve artık zombi gibi oldum çözümü olan varsa bana da yardımcı olur musunuz,🤷