Merimexx Dikiş yeri ve göbek deliği arasında bı bolgede sağ tarafim bildiğin sarı renk ve his kaybı var aşırı. Hissediyorum ama çok az ne olabilir bu korkuyorm.
MiracinAnnesi1 Korkamaniza gerek yok 6 ay oldu hala dikiş yerimi hissetmiyorum ağda bile yaparken dikiş yerimde hic acı hissetmiyorum uyuşuk hala
Merimexx MiracinAnnesi1 dikiş yeri değil dikiş yerinin üstü . Fotoğraf attım bakın hem rengi sarı kaldı neden bilmiyorm hemde his yok .
Merimexx [url=https://hizliresim.com/nkRWXe][img]https://i.hizliresim.com/nkRWXe.jpg[/img][/url] fotoda belli sarı olan taraf hissiz ve rengi farklı.
aybikreis Merimexx kum torbası koydular ise baskıdan dolayı sararma olmuş olabilir. Zaten beyaz tenlilerde dokunsan dövmüş gibi iz bırakıyo bence içinize dert düşürmeyin kontrolde sorar rahatlarsınız
MiracinAnnesi1 Merimexx sariligini bilmiyorum ama dediğim gibi benimde hala karnim ellerince bi tuhaf oluyorum his yavaş yavaş geliyor
Gmzrl 7 ay olmak üzere sezeryan olalı, benim hissim daha yeni yeni yerine geliyor. Dokunurlen bil ok tuhaf hissediyorum. Yavas yavas geçecektir.
Minasu Dikiş yerim dahil olmak üzere göbeğim orasıni hissetmiyorum yok gibi 😂 3ay oldu ve doktorum 2 seneye kadar yerine gelir his kaybı dedi korkma canım
Gmzrl Bem de sarılık olmadı hiç. Muhtemelen doğumdan kaynaklı zedelenme olmuş olabilir. Çok endişe etmeyin ama içiniz rahat etmeyecekse bi doktorunuza danışın. 🥰
bilgemira Merimexx canli deriler oldugu icin mis o bende 40 gun oldu sezaryen oldum bende hissetmiyorum megerse olmus derilerim
Sibel22 Merimexx sanırım yeni doğum yaptınız benimde doğumdan sonra böyleydi sonra geçti siz bi sorun isterseniz. Çok beyaz tenlimisiniz sizde zedelenmeden oluyo galba. Ben dokuz ay oldu hala hiseetmiyorum