Morfrenk bende oyla yapardan ilk başta, ağzında kalmasin diye meme verirdim ama tavsiye etmem dedi doktor.. Pek takmadim dedini bi kaç kez öyle yaptım sonra su verdim (6ay sonra) o zaman anlamaya başlıyor ve biraz direnme oliyor ama kan deyerimiz güzel çıktı. Bazen vermezdim unuturdum ama D vit unutmazdim o çok önemli bana gore. Yaniii nasıl verirsen ver, yeterki bebis mutlu olsun. Ben kizima nar, nar hadi kizima nar verelim hooop derdim sevinirdi 😉🌷