Mom4775
Ben kullandım yamuna korse. Sadece iki hafta kullanabildim malesef o da günde 5-6 saat zor zar durdum çünkü aşırı uzun , oturunca göğüslerimi sıkıştırdı çok süt aktı, emzirmektr çok zorlandım, sürekli oturduğum için sırtım ağrıdı, kullanmayı bıraktıktan sonra bile 1 ay devam etti ağrılarım. Hala da kullanamıyorum çünkü bebeğim sadece ayakta sallayarak ve ayaklarımda tuttuğum sürece uyuyor, bıraktığım an uyanıyor. Haliyle uzun süre korseyle oturamadığım için takmıyorum. Tek bakıyorum bir de çocuk hep kucağımda zaten iş yaparken extra yoruyor 😔