kaymakliekmekkadayifi Asel_sahra kasikla verirsen yapmaz diyolar canim ben sariligi dussun diye uyandiripda emdiremedigim zamanlar zorla biberon dayadim agzina surekli degil tabiki ara ara gunde 2 3 defa mesela sukur mene reddi olmadi. Arastirdigim kadariyla da oyle bi kac sefer vermekle meme reddi olmuyomus cok uzjn zaman kullanırsan oluyomus canim. Ac birakma bi sekilde ver mutlaka
Bellabells limonlukarpuzzz şimdi herkese tatlı geliyor. Zaten dediğim şey şu an değil çok ileriki zamanlarda olur. Şimdilik yeteri kadar kimse yatırmıyor.dünyadaki tüm maddi varlıkları bir elde tutmak için kurulan bir sistem diye okudum bir yerde. Ne zaman sonuç istedikleri gibi gelir o zaman patlatacaklar.sonra mahkemelere gidip ben sanal para almıştım diye haklarını ararlar.hesaplarını gösterecek bir site bile olmaz.çünkü hepsi çöker.
limonlukarpuzzz Bellabells aynen canim. Gecenlerde borsada sut firmasi vardi biranda yukselmeye basladi dedim batiracak milleti ayni dedigim gibide oldu 1 hafta 10 gun kadar yatirdik parayi katladik çektik hemen bizden 3 gun sonra bildiginuz yerle bir oldu.
Prensinannesii Dmrcnn teşekkür ederim cnm iki uygulamam vardın indirim şuan sadec bakıyorum mesela şuan yükselişte olana mı yatırmak gerek inişte olana ma ucuz dan alıp yükselmesini beklemek mş
Dmrcnn Prensinannesii işte işin can alacı olayı bu noktada öyle bi yerde almalısınki yükselme aşamasında olsun hem hemde en düşük seviyesinde olsun bnu da analıster öngörüyor grafik okuyucular mesela telegramda bir sürü geuplar var orada analis yapıp paylaşıyorlar hatta ada coook uzun zamandr düşükte yükselmedide ama bir kaç gün önce ada birden yükselişe geçecek kimse satmasın dediler ve gercekten de öyle oldu
Gamzezzzz BalKokulumunAnnesi allh yazıyorum kisaltilmisi..nereden vuracagini bilemeyip yazi produksiyonlugu yapiyorsunuz komik me halt edersen et bee
Gamzezzzz Dmrcnn tovbeee konu nereye geldi allah yarabbi ahirette burnundan gelecek lokma birde ben dunyani daraltmim bak acidim bisi demiyeyim en iyisi guzelce yiyin hadi
Serdilef Gamzezzzz ya sen iyi misin hasta fln değilsin dimi. sananeeeee sananeee işin gücün yok mu senin git çocuğuna bak
Dmrcnn Serdilef taniki iyi değil tam bir ruh hastası lütfen rahatsız olmayın o 20bin bi 10bin faiz getrseydi öyle de güzel yerdi ki aman bırak ya
DuruE Bu bitcoin dediğiniz para nereye gidiyor ? Borsa da hadi neyse belli şirketler ne ürettikleri falan ama bitcoindeki yatırdığınız paralar hangi şirketlere ait neler üretiyorlar alkol mü uyuşturucu mu silah mı ne bunları merak ediyorum ?
hirosima Emineasar canım inan bende tam nilmiyorum uygulama var onu yüklüyosun ve her uygulamanın para birimi faklı mesela binance yada paribu bu uygulamaları yükleyip ordan takip ediyosun
hirosima Emineasar değer canım az miktarla gir derim😉 kazandıkça çoğaltırsın başta çok miktarla girip zarar eden çok oluyo tabi şans ya kar edende olmuyo değil
Helloduruko brnidldfn resmen batak🤦♀️ esim bir miktar para yatirdi 2 gun once.Telefonla yapisik yaşıyor resmen ama 2 gunde 900 tl gibi bi kârımız oldu😎