Ygmryldrm DoruKalpp hic yapmadi internetten pttavm den al 11 lira orda eczanede 29 lira ben 2 tane aldim ve kargo dahil 29 lira verdim
tosbilitostos DoruKalpp gece yatmaya yakın süt içme süt ürünleride yeme ben bunu yapıyordum doktorum uzak dur dedi acı ekşi cok yeme hatta hiç sarma lahana fasulye nohutda gaz yapıyo. Bal kabağı bebek küçükken şişiriyor. Rezene+anoson+ kimyon tohumu karışımı çay al aktarlar zaten bebeğim gazlı diyince bu karışımı yapıp veriyor sana. Bide aguline var ilaç doğla içerikli içindede rezene kimyon tohumu anoson falan var
DoruKalpp tosbilitostos sütü hiç içmiyorum alerjik olabilir diye artık sut ve süt ürünlerinin tükenmeden dikkat etmeliyim sanirim.bir de diğerlerine
Nazliece DoruKalpp kimyon tohumu içebilirsin Yedigin yemeklere de kimyon ekersen faydası olur ilac biraz tesadüf hangisi kime iyi gelecek belli olmuyor. O kadar dikkat ederim yediklerime yine de gaz olur. Ben bi çay kaşığı veriyordum bazen bebeğime 2 aylıkken
DoruKalpp Nazliece bir kaç gündür ben de veriyorum acı çekmesinden iyidir. Daha etki etmedi ama aanla düzelir umarım
Fulyaalinmina DoruKalpp doktorumuz bağırsak gelişimi içinde zeytinyağı iyi demişti biz bu sayede gaz kaka sorununu hallettik hala iciriyorum
Melek030 Fulyaalinmina merhabalar kaç aylık bebeğiniz. Bizde 2 aylık olucaz inş. Zeytinyagi içebilir miyiz bazdn meme ucuma sürüyorum emiyor rahat gaz çıkarıyor ama ben birsey olur diye korkuyorum. Sonuçta küçük daha sindiremez die.
Fulyaalinmina Melek030 ben 20 gunlukren itibaren günde 2 kaşık verdim 2 aylıktan sonra 3 kaşık verdim gaz ilacı falan fayda etmedi zeytinyağı kesinlikle gaza da en iyi gelendi tabi e bebekte falan çocuklar için var asitsiz onu kullanın çok iyi gekiyor bize kaka sorunumuz gaz sorunumuz bu şekilde çözüldü doktorumuz önerdi zaten
Gulmrt DoruKalpp gazı olsun olmasın gün içinde bi kaç kez gaz masajı yapın instada videolar var biz çok faydasını gördük
Melek030 Fulyaalinmina e bebekten aldım bende zaten zeytinyağını. Bizimki de gaz dolu kakasını hergun yapamıyor hergun vermeli iyim 56 günlük. Ve nasıl vermeliyim genize kaçar direk vermede diyorlar irde karaciğer enzimleri yükseltir diyorlar.
Fulyaalinmina Melek030 mama veriyorsan içine koyabilirsin eğer vermiyorsan anne sütünu damlar kaşığa onunla beraber ver
HGu Melek030 bende zeytinyağını verdim canım mamanın içine bir çay kaşığı koydum hep süt veriyorsan da kaşık ile içir mutlaka çok fayda eder kakasına . Ilık su torbası veya ılık kavlu sar masaj yap oda çok fark ediyor . Bir de gaz giderici kemer ve patik var onlarda çok fayda etmişti
tontisbebegim DoruKalpp bende hazır kaynatmadan içilen süt, taze fasulye, portakal, mandalina, humana, kola,noodle, meyveli sütler gaz yaptı hep canım 🥰🥰
HGu DoruKalpp Metsil bende kullandım canım nurse harvs kullandım biogai kullandım hiç fayda etmedi damla olarak bize en iyi gelen damla zinco oldu 👍 bol bol kimyon çayı iç canım yemeklerine koy . Meyvelerde turunçgiller gaz yapıyor diye biliyorum . Bulgur, kuru baklagiller, kara lahana pırasa kahve çikolata bunlar bana gaz yapardı yediğimde bebeğim çok etkilenirdi
Duygusuz Ygmryldrm zinco yu 2 kere mi kullanıyorsunuz 2 kere bizde işe yaramadı günde 3 kere 4 damla kullanınca biraz rahatladı