Merhaba güzel anneler oğlum 10 aylık ilk3.5 ay emdi mama meme gittik neyse sürekli göğsüme elimi attığımda küçük küçük bezeler elime geliyor bulgur büyüklüğünde gibi acaba göğsümde süt mü kalmış yada normal mi bu durum ilk bebeğim tecrübesizim yardımcı olursanız çok sevinirim bazen sıkıyorum mesele bir damla falan süt gibi bir şey geliyor normal mi