Sütünü sağarak verenler, biliyorsunuz sütün azalmaması için 2-3 saatte bir sağmamız gerekiyor ben bunu başaramasam da, siz nasıl yapıyorsunuz bu işi günlük planınız nasıl?
Başka işlerimiz de var tabi, bebek bir yandan uyumadığında durmadığında?
Uyusa napacağız duş mu, ev işleri mi, o kadar biberon dezenfekte işleri mi, yada yanında biraz uyumak mı, yemek mi?😢