Ayazege06 Sedocan01 Iki bacak birde ağızdan damla verdiler cnm çok şükür bizde ateş olmadi ama bebeğim kendini sıktıgındanmı oldu ebenin eli mi ağırdı anlamadım bacağında şişlik oldu kolonyag ile pansuman yaptim geçti çok şükür. Huysuz mızmızdi 2 gün boyunca