Hanifesimsek Ggzde ben tanıdık bi doktora sordum anne sütündeki gazdır dedi benim bebeğimde de çok sık oluyordu bende üşütüyor mu acaba diye düşünüyordum hep ama geçti şimdi 4 aylık olduk
Mert_efe Ggzde bağırsakları çalışıyor önemli bisey deil bende aç diyordum oysaki emiyordu sorun deil doktor bağırsakları çalışıyor dedi 😊
Ggzde Morfrenk Yani gazinida çıkaran bi bebek ama kaç gündür böyle psikolojik heralde doymuyor diye düşündüğümden zayiflamis geliyor gözüme 😂😂
annesininprensesi1 Hanifesimsek bizde 4 aylığız ama hala geçmedi emerken bile devam ediyor bu sesli guruldama nezamn geçer acaba
Hanifesimsek Ggzde benim oğluşumda kendi başına çok güzel gaz çıkarıyor ama bu bizim yediğimiz şeylerden falan olabilir belki ya da dikkat et üşütme sen üşütünce bebişe de gaz olarak geçiyor
Ggzde Mert_efe cok sağolun valla iyi ki.burasi var yasanmis deneyim sahibi insanalrdan bilgi almak cok daha iyi❤️❤️
Hanifesimsek annesininprensesi1 kendi yediklerine falan dikkat et sütteki gaz senin yediklerinden olabilir bide kendini üşütmemeye çalış inşallah geçer
annesininprensesi1 Hanifesimsek Amin yediklermn dah çok gaz yapmayan seyler oluyor bayada sıkı tutuyorm çorap gece gündüz ayağımda ama inşallah geçer