Kizim 10 aylik 5 tane dişi çıktı sorunsuz. Ama son bir kac gündür mahvolduk. Yine cikmak uzere olan disleri var ama ne uyku kaldi ne huzur. Eli surekli agzinda ağlıyor. Uykusunda aglayarak uyaniyor sabahliyoruz surekli bu sekilde. 4 gundurde azar azar ishali var. İlk gunlerde atesi de vardı ama suan yok sukur. Doktora da goturdum, calpol veriyorum ama ne fayda. Cok caresiz durumdayim çalışıyorum sabaha kadar uyku uyumuyoruz. Yavruma da icim gidiyor, istahsiz sadece emiyor. Bunlarin hepsi diş yuzunden mi gercekten? Tecrübelerinizi yazar misiniz, rahatlamaya ihtiyacim var😭