Sinop57 düzenli ilaç kullanımıyla evet ama.hala devam ediyorum ilaçlara. Çok çıkınca ateşi 3 saate düşürebilirsin demişti doktor bende öyle yaptı. Şuan 6 saatte bir veriyorum. Yarında veririm bir daha vermem çıkmazsa. Antibiyotik sonuna kadar devam ama