Adalet-34 hemoroid ve idrar kaçırma sorunu yaşıyorsunuz. Kabızlık durumunuz varsa sabah aç karna tereyağını eritin hatta biraz yakın içine bal karıştırıp yiyin bana dua edersiniz. Ben doğum sonrası o şekilde tuvalete gidebilmiştim. Bol bol su için. Acı, asitli, ekşi şeyler yemeyin. Doktor kontrolünde söyleyin ilaç yazdırın. Genelde krem veriliyor. Banyoda da kaynar olmayan sıcak suya oturun ya da o bölgeye sıcak su tutun rahatlatır. İdrar kaçırma durumunu mutlaka doktorunuza söyleyin kontrol etsin. Çoğunlukla birkaç ayda toparlıyor hormonların etkisi de oluyor. Ama geçmeme durumu da var. Ben doğum yapalı 18 ay oldu hala idrar kaçırma durumu devam ediyor. Kegel egzersizleri yapın.