Merhaba anneşler sorum var sizlere yardımcı ola bilirmisiniz 🤦♀️3 aylık anneyim. Kızım aralıkta doğdu. Doğumdan sonra Ocak ayı dahil şubata kadar adet görmedim 5 şubatta eşimle birlilkte olduk. Aynı gün Ertes72 ilacu kullanmak durumunda kaldım. 9 şubatta adet kanamalarım başladı. 15 inde adetim bitti adet bittikten sonra 2-3 gün sonra pembe hafif bir kanamam oldu o gün bitti. 23 şubat mart başı ve 5 martta tekrar birlikte olduk.Adetimin 9 martta başlaması gerekiyordu şubattaki durumuma göre ama ayın 14 ü oldu henüz başlamadı.Ertes72 kullandıktan 4 gün sonra kanamam başladı. Ben adet döngümü 9 undan 9 una hesap ediyorum o yüzden. Hamile olma ihtimalim var mı? İlaç bir düzensizlik yapmış olabilir mi kullanan var mı? Bebeğimi doğurduktan 3.ay sonra tekrar hamile kalmış olabilir miyim?