5,5 aylık ikizlerim var 32 haftalık doğdular düzeltilmiş 4 aylık oluyorlar doktorum ek gıdaya geçmemi önermiyor mamayla besliyotum ama ikiz bebekler oldukları için artık mamaya yetişemiyoruz tadımlara başlasam bir sıkıntı olurmu aceba yavaş yavaş ilerlettiririm diye dişünüyorum deneyimi olan anneler sizce başlamalımıyım başlarsam ki eğer nasıl bir şekilde denemeliyim ek gıdayı? iyi akşamlar :))