Kızlar bebeğim dirseğini bana doğru tutmuştu sonra ittirdi sanırım ses geldi kıtır diye sanki kırılmış gibi ama tepki bile vermedi arada oluyor eklem yerlerinden ses geliyor sizde de oluyor mu ben ağlamadığı için çok üstüne gitmiyordum ama daha kemikleri ayrik oldugu için sizde de oluyor mu ?? Bebeğim 2 aylık bu arada