muziko Yüz tüylerini çakmakla yakarak alan var mı arkadaşlar çok azaltıyor uzun vadede bitiriyor diye duydum yapan birisi varsa anlatabilir mi deneyimlerini
Selinsu1 muziko ben piknik tüpüne direk suratimi yapıştırıyorum daha etkili. 😝Tovbe ilk defa duydum bu yakma isini
elifiii muziko tehlikeli hem de siyah siyah leke gibi oluyor tüylerin yerleri. Bitirmiyor aksine sertleştiriyor.
ahkalbimm Benim amcamın gelini sürekli yakarak alırdı tüylerini evet şimdi gerçekten yok tüyü falan ama cildi o kadar kuru ve sert ki
muziko Efemm açıkçası bütün vücudumda lazere gittim ama yüzde iğneli epilasyon önerdiler ondan da korkuyorum acısından
Arasannesi muziko ben hiç aZalttıgını duymadım.eskilerde gördüm ben bunu eşimin annesi yapmıs yapmıs ve şuan 50 yaşında aşırı kalın kılları yapmayın derim.bitirmeyi bırakın erkek kılı gıbı yapıyor.asla deneyeceğim bir şey degıl