Deniz_kvk sehribannn bebekten bebege degisir. Oglumunki pes pese oldu. Biri patladiginda digeride sis ve kizarikti. Cok kisa sure sonra o da patladi.
Adellaamm sehribannn kızım 7 aylık alttan iki tane diş cikardi canim bu hafta. Şu an tavşan gibi olmuş disleri
Adellaamm sehribannn havalar ısınmadan inşallah çıkarıp rahatlarlar bebisilerimiz. Peygamber efendimizin sözüdür. Bebeklerin diş çıkarırken çektiği acıyı bilseydiniz asla çocuk dogurmazdiniz demiş😔
Annesibebesi sehribannn Biri çıktı ertesi gün digeri cikmisti bizim 5 ay 24 günlüktu. 9 aylik hala 2 dişli bekliyoruz yenilerini 😀
Annesibebesi sehribannn Ah gelsinler artık. Zira salyalar ve hafif uykusuzluk geri geldi. Çıksalar da rahatlasa evlatlarimiz
sehribannn Adellaamm evet öyleymiş çok çok zorlanırlarmış neyse ki unutuyorlar 🤷🏻♀️🙄sağlıkla gelsin hepsi inşAllah🌸
Aliemirinannesi_ sehribannn diş belirtileri nelerdi canım benim bebeğim 2 ay 14 günlük salya ve şişlik var dişmi geliyor acba 😬
sehribannn Aliemirinannesi_ çok erken gibi ama benim yegenim 4 aylıkken çıkarmıştı 😊sadece huysuzluk vardı canım gece sık uyanmalar vs.
Aliemirinannesi_ sehribannn bizdede oluyor uykuya dalamıyor sık uyanıyor ayy bilmedim ilk olunca insan neyle karşılaşacağını bilemiyor 🤭🤷🏻♀️
Crn123 Hilall-16 valla canim benim kizimda suan ateşli dişten dolayı ben üzerini inceltiyorum ince bir pijama ile durmasini sağliyorum dolven veya calpol verebilirsin alnına ıslak mendil koyabilirsin bak icerisinde alkol oldugu için alıyor hemen