Arkadaşlar merhaba. Bebeğim henüz 4,5 aylık ama ek gıdaya başlamamız gerekiyor. Henüz 1 haftadır kucakta destekli 10 dk falan oturtuyoruz. Nasıl besleyeceğiz bilmiyorum. Hiç bir bilgim de yok. ek gıda için 1 tane bile eşyamız da yok.
neleri mutlaka almalıyım? Tabak, bardak, biberon, suluk, kaşık vs hiç bilmiyorum. Doktor çorba hariç blender kullanma dedi. Cam rende mi alayım? Sebzeleri nasıl hazırlayıp vereyim ? Yardım eder misiniz resmen bilinmeyen bir derya gibi geliyor bana😔😔