Morlahana Kızlar yarım kilo kıyma alıp buzluga atmistim ,yarın için dolabın alt kısmına alayım dedim bı baktım skt geçmiş atacağım yaa yenirmiki buzluktaydi ama içime sinmiyor bir yandan da diyorum kurbanda kıyma atıyoruz aylarca duruyor
Msbebek Morlahana buzluğa atılan şeylerin tarihi geçmeden donmussa hiç bir sorun yok canım mesela tekli poşet ekmek alıp atıyorum ben aylar aylar sonra çıkartıp ısıtıp yiyoruz 🥰
Simiyy Morlahana belki önerilen odur kuzucum bilemiyorum ama dediğim gibi biz tüketiyoruz bi sorun yaşamadık
Dorukcugummm Morlahana canım o skt dolabın normal alt rafında saklama tarihi yani buzluk degil.Sen skt ’si gecmeden buzluga attiysan hic birsey olmaz merak etme😊