Cerentrsoglu bana doktor normal demişti 2.aydan sonra azalıp geçiyor yenidoğan isiliği deniyor sanırım. Bence emerken terlediklerinden oluyor ve daha gözenekleri gelişmediği için isiliğe çeviriyor. Banyo yaptırınca rahatlayıp azalıyodur büyük ihtimal değilmi?