Miniktavsan bebeğimin ateşi yoktu doktora da söyledim alerjik dedi. Sanırım gripten ayıran şey ateş olup olmaması bilemiyorum. Moralim o kadar bozuldu ki çevremde alerjisi olan çok kişi var :( zorluğunu biliyorum. Eve gelince biraz ateşi çıktı şimdi de diyorum ki acaba grip mi? Çünkü ben de grip oldum benden geçmiş olabilir. Bir de bu alerji hemen bir günde mi ortaya çıkar düne kadar hiç bişeyi yoktu halsiz gibiydi sadece.