Kızlar bebeğim 3 aylık elini emmek istiyor ama denk getiremiyor ağzına. Gördüğümüz de hep engel oluyoruz. Bugün de biz görmeden elini ağzına denk getiremeyip gözüne sokmuş bir anda çok şiddetli ağladı hemen kucağıma alıp avuttum gözü kızarmıştı. Aradan biraz zaman geçti duş aldı kızarıklık geçmedi ve sulanmaya gözyaşı akmaya başladı sürekli. Banyo dan sonra uykuya asla dayanamaz hiç uyumadı ve sürekli ağladı göz doktorunu aradık resim video gönderdik damla söyledi alın dedi bandajla kapatın çizik var gibi duruyor hastane de bakmam gerekli dedi. Uyursa sıkıntı yok ama uyutmazsa hastane de görüşelim dedi. Babası damlayı almaya gitti o sıra da kızım uyudu 1 saate yaklaştı uyuyor başında bekliyorum damlayı da damlatmadım uyuyunca. Umarım bişeyi yoktur dua edin 🙏🏻