bktss herkese merhaba, bebeğim 7.5 aylık ama dişi çıkmadı hala, geç mi kaldık acaba, ger gün d vitamini veriyorum kemik sulu çorbalar yapıyorum bir şey mi eksik, yoksa normal mi
kahvekokusuu bktss benim oglum tam 8 aylik bizde de halen yok ama aşırı huysuzlugu var bayadir bekliyoruz bakalim
YasemiNYagmur1 bktss benim kızımında yok daha aynı ayda. Geç çıkan diş iyi olurmuş diyerekten beni avutuyorlar ama bazen D vitamini falan vermeyi unutuyorum ama çorbalarına kemik suyu falan koyuyorum. Bunlar etkiliyor muymuş ki
Ftmaasya bktss diş çıkarma genetik diyor doktorlar 15 aya kadar çıkmaması normalmiş zaten doktor söylemişti
Leylak83 bktss oda bisey mi benim kızım 19 aylık sadece üste 5 altta 4 dişi toplam 9 dişi var… yiğenim var kızımdan 21 gün küçük bütün ağzı dış dolu… yarın dış doktoruma sorucam.. olmadi bir çocuk diş hekimine goturucem…
Tuba bktss geç kalmadı korkmayın. görümcemin kızı 10,5 aylık hala dişi yok. benim büyük oğlumda ilk dişini 7 aylıkken çıkarttı. küçük oğlum şuan 7 aylık ve oda çıkarttı çıkartacak beklemedeyim🤕