bktss herkese merhaba, bebeğim 7.5 aylık ama emeklemeye tan olarak başlayamadık hala geç mi kaldık acaba, sizin bebekleriniz nasil
Lidya-t bktss 10. aya gireceğiz hala emeklemiyor geri geri sürünüyor sadece.Geç kalmış sayılmazsınız emeklemeyede bilir zaten
YasemiNYagmur1 bktss benim kız da aynı herhangi bi çaba Yok oturuyor uzun süre arkaya falan düşmemek için kendini kurtaradabiliyor ama emekleme dönme falan yok 😓
Jeida bktss benim oğlum 10 aylık hala el ve dizlerinin üstünde emeklemiyor, sürünüyor komando gibi :) Ama yürüdü yürüyecek. Tutunarak kalkıyor, ayaktayken oturabiliyor uzun zamandır, hatta tek elinden tutarak yürüyor ama emeklemiyor :(
elmalikurabiye bktss 10 bucuk aylik emekledi. 17aylik yurudu. Hala totosunu zor kaldirir biraz usengec 😂
Tuba bktss benimki 7 aylık oda emeklemiyor, bence geç kalınmış değil. bazıları 8-9 aylıkken başlıyorlar hatta bazıları yaşını doldurduktan sonra bile emekleyebilir☺️