Nursah07 bizde 4. Ayda alerjimiz bizde 5. Ayda akşam kaşık mamasıyla 7. Ayda da tadımlık olarak normal beslenmeye döndük ama bize doktorumuz alerji devam ederse de ek gıdaya tam anlamıyla 6. Ayda yine başlayacağımızı söylemişti. Bağırsak sindiriminden dolayı . Doktorlar sanırım buna bebeğe göre karar veriyor her doktorun görüşü ayrı oluyor ☺️