Kbraytnc doğduğundan beri mukuslu kaka yapıyor zaten gürültü kaka dediniz arada bir oliyor ama sessizde yapamaz herhalde bizim yüzünde kırmızı lekeler var egzama gibi herhalde doktor önemli değil dedi benim bebeğin başkada şikayeti yok huzursuz değil çok şükür emmesi yerinde alerji diyebilirsiniz buna