Kızlar merhaba benım oglum 2.5yasında. Alerjik Bi bebekti ve biz yaklasık 6aydır zaditen damla kullanıyoruz. Bunun öncesinde de nezle oldgu durumlarda ve alerji si oldugunda da zaman zaman kullanmıslıgımız oldu doktor önerisiyle. Sizler ne zamandır kullanıyorsunuz Bı yan etkisi var mı sizde?
Asıl sormak istediğim soru alerjımız bıtmıstı damlayı kesmıstım ama ıkı gece uyku terörü yasadık. Doktorumuzda bahsettığimde ilacı birden kestgınz ıcın olabılır dedi. Ve ıkı gunde 1 damla azaltarak keselim birden kesme dedi. Ve ıkı gundur damlaya devam ediyorum uyku törüru yasamadık. Acaba bu mu etkiledi anlayamadım 😪 yada hep terör dönemıydı de bız damla kullandıgmız ıcın hıc farketmedık mi. Karısık oldu kusura bakmayın