Deryaaren ZeynepAselimm sürekli emziriyorum canım bazen bi saate bi yani inşallah bu şekilde düzelir bakalım çok teşekkür ederim ederim içimi rahatlatınız 🙏🏻
Deryaaren ppzeynep sürekli takibini yaptırdın mı canım bi süre sonra gitmedin mi geçtiğini kendin mi fark ettin 🙏🏻
ppzeynep Deryaaren Yaptırdım çünkü karaciğer enzimleri sarılık yüzünden yüksek çıkıyordu. 4.ayda 4,5 falandı sarılık değeri. Sonraki aylarda ancak düştü ama ten rengi 4.aydan sonra düzeldi. Enzimler için olmasa sadece sarılık için gitmezdim, bebeğin renginden anlaşılıyor zaten iyileşme olduğu.
Deryaaren ppzeynep anladım canım çok teşekkür ederim bende bu 2 aylık tahlilini yaptırdık 7 çıktı ne kadar sürede düşer tekrar tahlil gerekir mi tam bişey demedi doktor bende o yüzden sormak istedim zaten ten rengi yüzü özellikle hiç düzelmedi daha o konu da da bişey demedi hiç
ppzeynep Deryaaren Rica ederim. Her ay 1-2 değer azaldı bizim. Çocuğu takip edin, huzursuzluğu var mı, kilo alımı iyi mi, önemli olan o dediler bize. Sarılıkla alakalı başkaca bir durumunuz yoksa sık kontrole gerek yok diye düşünüyorum. Geçmiş olsun.
Deryaaren EmineB10 bizde yeni ikinci aya girdik ama değeri hala düşmedi yüzünde çok belli eline vücuduna göre çok farklı sizinde geçince yüzünden mi anladınız
Deryaaren ppzeynep çok şükür başka bi sıkıntı yok inşallah zamanla bizimde geçer çok teşekkür ederim ☺️
EmineB10 Deryaaren evet yüzünden belli oldu beyazlayıverdi. Dr çok yükselmedikçe sıkıntı olmaz bazı bebeklerde böyle uzuyor demişti uzun sürdü ama yükselmedi hiç. Kilo alımı ve gelişimi iyiydi.sizin de tez zamanda düşer inşallah 🙏
deren123 3 buçuk aylik hala yüzü hafif sarı. Gözlerinin icinde hafif var. Bir gün hastanede yatti. Özel muayenehaneye gidiyorum. 2. ayda eğer azalma olmazsa test yaptırcam dedi. Azalma olduğu için hastanede yattığı dışında test olmadi. Kan uyusmazliginda normal zamanla gececek dedi. Suan çok az kaldı. Geciyor yani. Benim bebeğim 50 gün kendi uyanmadı. Her gün uyandırmaya çalışmak çok zordu. Fakat doktor gündüz 2 gece 3 4saatte bir emzir dedi. Yoksa alışkanlık olur bırakamazsın dedi. Yani illa saat başı emzir demedi. Zaten kendi uyanmiyordu da.
Deryaaren deren123 demek ki 3 ay I da geçebiliyor inşallah bizim de düşer canım çok sağol teşekkür ederim 🙏🏻
turkerg Deryaaren gecer merak etmeyin bizimki gectiyse herkesinki gecer bence dert ettiginiz bu olsun. ♥️