15 aylık bir oğlum var ,doğduğundan beri iştahsız 1 sene mama + meme gittik , 50 cc zor içerdi, ek gıdaya geçtiğimizden beri ne yaptıysam yemiyor kusuyor öğürüyor kafa çeviriyor ne oturarak ne yatarak imkanı yok yemiyor zar zor veriyorum artık psikolojim bozuluyor ya dışarda da hiç yemiyor ,kalabalıkta yemiyor gerçekten zorlanıyorum benzer durum yaşayan var mı acaba?