Gzde07 ben kullanıyorum çok memnundum fakat son birkaç haftadır açtığım paketlerde sıkıntı yaşıyorum normalde sızıntı dahi yapmazdı çocukların sabaha kadar her yani sidik içinde kalıyor anlam veremiyorum üst yandan çıkıyor ikisininde degsitirecegim ama elimde 9 paket daha var bekliyorum bitmesini