Alt katta kayınvalidemler oturuyor aynı şekilde baktım onlar da böyle bi tutuyor ,daha 3 aylık filandık dedim tv e tutmayın ,o anlamaz bilmez güzel güzel açıklıyorum zararlı gözüne beynine günah falan demeye başladım yok, bu sefer sen herhalde yoruluyorsun o yüzden öyle tutuyorsun diyip kucaklarından alıyordum ,şimdi 4.5 aylık olduk direk televizyonu kapatıyorum ,bu arada biz sürekli gitmeyiz haftada 1 oda. 1 saat filan, bizim evde de gündüz hiç açık olmuyor akşam da uyuyana kadar babası açmıyor ona da söyledim yoruluyorsanız alıp kucağınıza tutmayın tv e karşı verin anasına ben gezdiririm dolaştırırım ne istiyorsunuz bebekten filan biraz alttan girdim 😅😅